地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:38471    回應:24
文亮語

人必先自侮然後人侮之

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年11月3日

  有四個星架坡電視台DJ在香港機場食炒麵,食完之後唔like,於是整條YouTube片放上網,彈炒麵好x難食,話如果唔識炒,佢教班廚師炒,本來講下粗口,讚下彈下,是沒有問題,四條坡仔不知好歹,竟然話佢哋屋企隻狗都唔會食,今次四條坡仔大鑊,以為星架坡政府好似香港政府咁弱雞,他們返到星架坡之後準備受笞刑,即是要被打籐,我估計最少打六籐,如果唔需要打籐的話,星架坡政府或者會嘉許四位DJ,可以在香港地頭侮辱香港人,不過,我認為星架坡政府會以大局為重,或多或少都會教訓一下四位DJ。

  這又很難怪四位DJ可以在機場公然侮辱香港人,因為兩位準議員居然在宣誓時自認是連豬也不如的支那人,既然自己侮辱自己,又怎能夠怪別人。

  我在外國讀大學時打過很多次交,大多數都是另外一些同學公然講一些侮辱中國,或者中華民族的說話,打交打得多,那些鬼仔在我面前都唔敢講,但又有一次,一條坡仔並沒有講一些辱華的說話,一樣被我打到變豬頭,之後,仲要同我道歉,當時,大家都一齊食飯,佢見到我的午餐就話,咁嘅食物,佢屋企隻狗都唔會食,我打佢,大家都話打得好,因為,條友平時好口臭,見到鬼仔就低聲下氣,見到中國人就扮鬼仔,他被我打過之後就非常收歛,好似回星架坡之後做到部長,後來,他對別人講非常多謝我,今次,四條坡仔行為,如果由佢處理,唔打籐都唔得,打籐並不是懲罰,而是教精他們,四個坡仔行為其實並不是侮辱香港人,而是侮辱他們自己。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. JOE Lai 2016-11-03 09:45:47

I think its happen everyday and everyone will forget it soon.

Please find their replies as belows

Lee added: "It was a personal video, which we all thought was funny and decided to upload on social media for everyone to see."

When asked why he had used bad language, Lee said: "We used that kind of language as we know Hong Kongers speak that way too. It's also to capture people's attention."

It certainly caught the attention of netizens, who felt their actions were inappropriate for public figures in the entertainment industry.

One said he was disappointed with their behaviour, and another called them "Singaporean trash who do not understand the meaning of mutual respect".

But Lee was unrepentant and refused to apologise.

He said: "When I cursed, it was quite mild, not something extreme. I just thought that people would focus on Dennis instead.

"I don't regret saying what I said as all of us felt very sad after eating the food. It's an international airport, which represents the food of Hong Kong. How could it be so bad?"

Like Lee, Chin was also not sorry.

He told TNP: "We were quite surprised it went viral, but the food at the airport really tasted horrible. It was not worth our money.

"We were just stating the facts as we really thought that Hong Kong's airport was not like this. I feel that the food at Changi Airport is way better.

"I suggest that reporters in Hong Kong head down to the airport to try out the food themselves, and see how bad it is."

2. 引刀一快 2016-11-03 10:20:16
死啦,弊喇,我食咗咁多年大陸飯堂,真係乜騎呢嘢都食過,我彈會唔會打藤㗎?
3. 人在天堂 錢在銀行 2016-11-03 10:31:50
香港唔同以前, 而家冇人敢拎起條籐 
仔女用粗口鬧父母, 父母都唔可以用暴力(至少唔可以俾人知),只可講道理,
如果小朋友聰明, 就會改, 但本身又蠢又野蠻既, 又點會聽得明, 只會做想做既事, 

時間長左,仔女更為放肆, 開始打父母, 就算係外人面前都兜巴星去父母面上... ...


咁係邊個問題?

4. 向飯民說不 2016-11-03 11:00:09
引刀,你放心啦,你唔会被打藤,因为中国比新加波有更大的言论自由。
5. 引刀一快 2016-11-03 11:08:10
天堂兄

絕對係一代人嘅問題,禁止體罰就係中國人沉淪沒落嘅開端,點解冇人岀嚟抗議?點解冇人出聲?

以前有個名校嘅校長(唔記得邊間)講過,體罰係好事,因爲細路做錯嘢,體罰之后,受咗應有教訓,為錯事做應有嘅付出,事情就放低,唔再掛係身上。

呢D先係有遠見有胸懷嘅教育家。
6. 引刀一快 2016-11-03 11:13:01
大陸地産界就快又有單大嘢爆出嚟,就係老竇縱鬼壞個仔,嚇叉死人。
7. 引刀一快 2016-11-03 11:14:44
估計會係蘋果率先爆,今日返去睇睇先。
8. 浪子心聲 2016-11-03 11:32:37
今次向飯講得幾啱喎! 我到過新加波幾次,同啲酒樓侍應傾偈,一講到同政治有小小關係啲嘢,佢哋就話「這些唔講得㗎」。

真係有啲覺得中國比新加波有更大的言論自由!!
9. 博士 2016-11-03 12:22:53
問4條坡仔點解話屋企隻狗食得仲好
10. 阿Q 2016-11-03 13:14:56
咁就要讚一讚美國飲食文化,因為好難批平一隻熱狗。
11. 引刀一快 2016-11-03 13:25:10
浪子心聲兄

大陸可以講下政治嘅,唔搞嘢就冇乜事,唔似得香港咁衰,講兩句都會俾一個叫向飯嘅人指控係美國特務,都係大陸好。哈哈哈
12. Tony lam 2016-11-03 13:46:43
傻刀   一響CIA幾型仔呀、當你007辛康納利、抬舉咗你啦、仲唔鬆毛鬆翼!
13. 浪子心聲 2016-11-03 13:55:02
引刀兄,係喎!在這論壇有啲嘢我都唔敢講,唔係向飯又會出嚟叫我係黃屍㗎啦。

中國比香港更言論自由!!
14. 向飯民說不 2016-11-03 14:04:55
黄尸,一唱一和。
15. 浪子心聲 2016-11-03 16:49:39
向飯兄:

我點都唔覺我係「黃屍」吖? 我支持釋法打到青政議員講「支那」,又和左派「民建聯」一樣支持曾俊華選下任特首。

我覺得我都好左嗰囉,你不如叫我做「藍屍」喇!!

17. 向飯民說不 2016-11-03 17:36:00
呵呵,连浪子都争住做蓝尸。
19. 引刀一快 2016-11-04 05:58:42
浪子心聲兄

真鬼馬!


20. 引刀一快 2016-11-04 06:10:40
兩個細路係做得唔好,不過利用釋法阻擋、罷免非建制人士入立法會,絕對係潘多拉匣子,小心恨錯難返。

因為釋法必然只會為建制派而做,立場絕對唔會中立中肯,先例一開,長遠必然造成更激進鬥爭,或者立法會失去平衡。
21. 向飯民說不 2016-11-04 09:45:31
引刀,但是法官都好有立场。比法官玩,香港死得更快。
22. to 20/F 2016-11-04 09:59:44
既然認同兩個年輕人做錯,他們又一點不覺得錯,給他們重罰也是非常公道。

就是反對派想坐正,香港才會這麽亂。 還説什麽平衡!二奶就是二奶,要做大的肯定需要不擇手段。
23. 金槍人 2016-11-04 10:13:35

裁判邏輯:

1. 所有人在香港, 如出現(如不公平)事件, 經法院受理, 都可尋求法律裁決

2. 基本法:侯任議員必須宣誓才可完成就任

3. 立法會主席是會議主持人,主要職能是維持會議秩序進行投票(會內事務),不是裁決人(沒有裁決權),對宣誓而言,只是(as a facilitator/middleman)協助侯任議員進行宣誓手續(宣誓不是一般是會內事務)

4. 故最終對接是:基本法宣誓

5. 主席,於宣誓時聽不懂或不明白其語言及意思,可表示有關宣誓未能完成(即未能完成就任手續)

6. 如宣誓人,於宣誓時,是有「意識及清醒」,其言行已代表了其「意向(動機)」,沒有第二次機會

24. 引刀一快 2016-11-04 10:26:01
一把唔平衡嘅天秤,鑲鑽石都係廢物。

如果香港變埋一言堂,咁我返大陸嘅決定真係冇得輸。
25. to 24/F 2016-11-04 15:05:51
你看你小學雞的思想有不自覺的顯露出來。

什麽天秤?從來都是winner takes all。

香港衹有“華人與狗,不得内進”時期是一言堂。

你所説的“一言堂”,是否你們這些人黃絲想把其他人滅聲呀?不怕的,那根本不會有機會發生的。 
26. 引刀一快 2016-11-07 13:22:49
引刀梗係小學雞喇,點似得你呢D八格耶魯大學嘅畢業生。

口嗡一堆,全無理據,“華人與狗”從何而來你根本唔知,扮咩學識吖。

難怪你唔敢用藍色筆名嘅。