地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:26934    回應:3
文亮語

低地價背後的玄機

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年6月6日

  很多人不明白,點解香港大地產商可以任由一些中小型或者國內地產商以低價奪得土地,現在情況每一次招標,地價都比對上一次低,點解地產商唔投一些地皮作為儲備,其實,不少地產商早已擁有土地,而且數量相當龐大,不過,那些土地是農地,要經過補地價才可以發展,但過去幾年,樓價不斷飆升,相對地價亦同樣飆升,如果地產商在那時候補地價,風險會很大,甚至會遭受損失,所以,地產商任由其他人以低價奪得土地,他們便可以以此申請補地價,以前,地產商未必能夠如願以償,因為政府可以堅持高地價,不接受地產商出價,但現在有了仲裁機制,政府一定要接受,而負責仲裁的機構是會參考最新的招標價,所以,低價招標結果,是會吸引更多地產商補地價,恆基已經身先士卒,積極收回農地,供應是會漸漸增多。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2016-06-06 12:57:49
積極收回農地,供應是會漸漸增多。 ”

比起一手樓鬥快賣,“積極收回農地”係再進一步嘅去庫存,大地産商用行動對后市表態。
2. Tony lam 2016-06-06 19:50:06
以前唔到價就流咗算、最近有標就比、你估邊個焗邊個哪 ?

我就話係政府焗D大孖沙嘞 ! 政府要供應量時、最怕平都氹唔到你補地價、點會怕你趁平補地價。

最近地價二千有找、計埋惡作嘢成本、賣六仟蚊呎都封咗蝕本門啦、照睇平地陸續有嚟、幾個大孖沙用力諗計出緊貨、再加D平價期貨加入戰團、投資者實識趨吉避凶、但勉強上車就唔好有太多升值預期嘞 !
3. 地勢 利息 官司 2016-06-06 23:03:23
特殊地勢 利息支出 官司危機 呢3樣野 又"被"人無視啦....