地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:42805    回應:21
文亮語

物業代理低價買樓是不是做市

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年11月5日

  有人向我表示,我以往說創新高價是含有水份,甚至是特殊成交價,但這些都沒有事實根據,令人懷疑我只不過是維護我的「細價樓爆煲論」而作出來的理由,老實說,我亦只不過是推測,真的沒有真憑實據,因為那些創新高連正確的位置也沒有,莫講我,很多記者亦查不到,他們只是收到物業代理傳來的訊息,最奇怪的是那些創新高交易亦非傳出訊息的物業代理促成,他們亦只是道聽途說,所以,不會有事實根據,信則有,不信則無。

  今次,三位美聯物業代理合資以低價買入一個嘉湖山莊單位,有對樓市睇好的人認為是造市,我覺得他們輸打贏要,這個指控非常嚴峻,隨時可以變成牢獄之災,最低限度都會被吊銷物業代理執照,三位物業代理亦知道此事,所以亦早已向上級請示,並且得到批准,我並不相信是做市,只是一向睇好樓市的人暫時未能接受事實,見到低價即刻懷疑是做市,他們這樣做暴露了一個大弱點,因為低價成交則懷疑別人做市,那麼,過去的創新高一樣會被人懷疑,而且,那些創新高很少實質案例,就算唔影響樓價指數,都會影響買樓人士的出價,一定會比較勇一些。

  其實,樓市在任何時候都會出現一些高價,低價成交,根本不值得懷疑,而少量的個案亦不足以影響樓市,但在今年以來,創新高個案超乎正常,幾乎每個星期都會出現,甚至會連續出現,理論上,很多人在搶貨才會出現這個情況,但很奇怪,樓價愈創新高,成交量愈少,這與正常情況不同,但依然沒有人懷疑是否有人造市,今次,只是一單低價成交,立刻被睇好樓市的人說是做市,我認為此舉欠缺風度,應該在低價成交不斷出現時才懷疑,不過,如果被證實,對樓市有更大負面影響。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大寶二寶 2015-11-05 09:08:04
呢個超低價成交價錢並唔係問題核心所在!

真正嘅問題係喺買賣過程,呢三個AA有冇觸犯到地產代理監管條例?有冇用不誠實手段去欺騙业主?有冇係公平、公開、公正嘅環境底下去處理业主放盤事宜?有冇自己私相授受壓價取利?

唔敢講遲D地監局或有關當局會徹查事件。

共查之,哈哈!
2. bigbighamster 2015-11-05 09:40:06

與做市無關,是懷疑有人欺騙,誤導業主。或者說,代理收傭金就需要盡職為業主牟取最大利益,則是否有責任話比業主知道,這個價錢低於銀行估價3成呢?所以業主是否知道全情是關鍵!

3. 引刀一快 2015-11-05 10:04:06
一般嘅講法係,有買錯就冇賣錯,間屋有grid咪嗱嗱聲監平監賤走貨囉。(純講笑)

共笑之,哈哈!
4. 打工仔 Andy 2015-11-05 10:14:41
代理入貨無問题, 只要合情合理合法就可以! 當然瓜田李下最好講清講楚!
5. 大寶二寶 2015-11-05 10:46:59
回 3 刀兄

刀兄做咩咁早?好似幾好心情喎! 昨晚夜观星象,徹夜未眠?抑或掛住某san, 或肚餓想食飯? 哈哈……

據悉呢個係独家盤,冇咩人知,直至成交哂先通天。加上傳聞賣家係呀婆。如果真係呃呀婆錢就冇陰公咯。就算先前有申報上頭都唔代表冇欺騙成份,边個知道佢地同賣家講過咩?做過咩?唔做過咩?

共查之,哈哈!
6. 真真薯片 2015-11-05 10:56:34
代理夾埋食業主, 手法相當常見, 當代理知道業主極度等錢洗, 好急賣樓, 代理就會夾埋趕走所有準買家, 然後自己出個超低價買左業主層樓

地代做一單500萬上車盤, 都收成10萬佣, 見到某d專欄話要提升代理形象, 又話72行入面地代係尾二, 做埋d咁既野, 唔受歡迎係理所當然, 呢單野地監局一定要查
7. 向饭民说不 2015-11-05 11:56:45

引刀估计都系那种系08年底价卖了自住楼的那种,否则,他系广州的投资加香港的投资,基本上已经可以让他提前退休,应该充满正能量。

我一直话如果香港要经济转型,无可避免的一定要和深圳融合。不融合香港只有继续玩金融,旅游业,零售和水货港。

班黄尸鲁蛇日日话要转型,但是今日有则新闻,

電動車免稅少收8億 政府被轟變相資助富人

黄尸又反对了,试问一个这样的社会点经济转型。深圳的科技园,台湾的新竹,美国等等国家对科技发展都有政策倾斜。还有10年前香港娱乐业全亚洲最强,同时10年前,韩国大量补贴娱乐业,今日香港的娱乐业死气沉沉,而韩国娱乐业却如人方中。

香港班黄尸鲁蛇,如引刀之流,完全无冒险精神,充满负能量,边会有创新精神。

当然当一个社会充满负能量物体,这个社会一定会被淘汰。楼价都好难上升。幸亏现在香港负能量物体仍然是少数。

8. 打工仔 Andy 2015-11-05 12:13:13
孖宝兄 薯片兄

啊 ! 原來如此, 這樣就真係揸清楚好 d了!
9. 引刀一快 2015-11-05 12:24:53
大寶兄

肚餓都俾你估中,係咪學咗奇門遁甲?

呢個世界唔係個個都好似你咁正直嘅,三個地代夾錢買樓已經講明咗好多嘢喇。

不過我又講講小故事,話說我前年有個鄰居賣屋,我雖然搶唔到呢間相連屋,但係佢就迂回咁透露咗個小秘密,佢話“呢棟樓聽講有grid架,我樓上有個朋友,半夜見到個廳有個男人喺度做運動...........”講到咁明,我真係執番身彩。

有時,有D人以爲搵咗人苯,誰不知人地一樣有算計呢。
10. 大寶二寶 2015-11-05 12:47:54
回刀兄

你D单位都係用嚟培育花鳥魚兒,貓貓狗狗,或當貨倉擺嘢,有人免費幫你睇住你有賺喇,哈哈哈哈………………
11. 中產求生隊長 2015-11-05 13:44:46
自相矛盾的政府

有中產上車人仕告知,一早有同經紀講好如果有人急放嘉湖比市價平一成以上即入,可惜今次有平市場二成幾的貨卻無人告知,否則怎會如此低價比經紀自己買左。
隨了這個單位,市面上好多一閃即挷盤,都是經紀圏內或相關人士、熟人才能買到,你話到個市有幾差最後自己接左貨,所以我仍然呼籲各位中產投資者不要被市場人士嚇死去急放自己辛辛苦苦得來的物業。此外、政府一方面也加入合唱談行烈,另一方面又不接受地價也同時下跌的事實,明知香港地價貴重,賣一塊少一塊,有土施有財,卻要唱樓價,這樣掩眼造法實熟不智。中產階級的辛苦財產就這樣被蒙蔽下輕易落入經紀、大商家炒家手中。地監會應澈查有關樓盤是否真的冇人更高價有興趣人士而最後如此輕易以此賤賣賣落入經紀手中。
12. 中產求生隊長 2015-11-05 13:44:50
自相矛盾的政府

有中產上車人仕告知,一早有同經紀講好如果有人急放嘉湖比市價平一成以上即入,可惜今次有平市場二成幾的貨卻無人告知,否則怎會如此低價比經紀自己買左。
隨了這個單位,市面上好多一閃即挷盤,都是經紀圏內或相關人士、熟人才能買到,你話到個市有幾差最後自己接左貨,所以我仍然呼籲各位中產投資者不要被市場人士嚇死去急放自己辛辛苦苦得來的物業。此外、政府一方面也加入合唱談行烈,另一方面又不接受地價也同時下跌的事實,明知香港地價貴重,賣一塊少一塊,有土施有財,卻要唱樓價,這樣掩眼造法實熟不智。中產階級的辛苦財產就這樣被蒙蔽下輕易落入經紀、大商家炒家手中。地監會應澈查有關樓盤是否真的冇人更高價有興趣人士而最後如此輕易以此賤賣賣落入經紀手中。
14. Bosco 2015-11-05 13:47:27
其實香港今時今日仲有300萬左右的2房單位我認為是合理的。反觀內地市場200萬左右人民幣的物業租金回報亦沒有香港的高。所以上車客應該好好把握。除非政府每年供應8萬個單位推倒市場。否則,中長期來說, 我預期300萬左右350-400呎實用的單位是非常合理的價錢。
15. 真真薯片 2015-11-05 15:10:04
果三個地代鋤價鋤得咁盡, 依家全人類望住果個單位, 唔好同我講佢地三個打算買黎自用(做宿舍?), 投資既話佢地想放租放賣都比人牛咁眼睇實, 其實已經比人擺左上枱, 騎虎難下, 隨時頂唔住撻訂
16. cowboy 2015-11-05 16:04:01
They are not the first time to cheat! actually they are speculator, they are the first hand to buy in the cheap properties and then sell to the user to make money. I don't understand why people still buy properties through them?
17. CD ROM 2015-11-05 19:35:08
Bosco 兄,呢個價直頭嚇親大陸同事!!!
18. 引刀一快 2015-11-05 20:26:37
To 10樓 大寶兄

啋過你喇,呢D嘢唔係講玩!
19. 香港人 2015-11-05 20:47:00

我很想知這個嘉湖山莊單位有沒有在市場放過買. 美聯物業公司是否知有沒有在市場放過買. 在美聯內部有沒有這個嘉湖山莊單位的記錄.

又是不是在美聯物業放買的單位都會等一等才在市場放買. 期間說沒有人看樓鋤價. 是AA還是美聯公司都一樣.

20. 望東樓 2015-11-05 21:19:49
如果好似外國咁一個經紀(行/人)代表賣方而有另一經紀(行/經紀)代表買方,咁好明顯每一方經紀都需要為佢代表一方爭取最大利益。但而家雙方用同一個經紀(行+人)咁就變成用最快時間完成交易(方法當然係無所不用其極),如果唔係隔離間行可能爬咗你頭,你斗零都無。
21. 維奇 2015-11-05 21:41:25
湯博士,
那麼各地產代理公報的租金成交真確性也需評估。 想問我們該如何參考?

謝謝
22. Stupid Tong 2015-11-05 22:14:33

Property agents job who represent the owner side is to look for the best buyers who offered th highest price or market price, not buy them for their own profits.

This is clearly against the law and professionalism as a property agent.   

If the property agents themselves want to buy properties, why not look for other property agent ? Also has this offer being posted at the public place for other potential buyers ??