地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:34862    回應:11
文亮言

美國人唔想做美國人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年10月1日

  美國人唔想做美國人   我有一個老友投資有道,坐擁巨額家產,而且早已入了美國籍,可以稱得上人上人,誰不知這個人上人竟然想放棄美國籍,不過,他只能夠想一下,現實是沒有可能,除非他願意付巨額稅金作為分手費,即使他願意,仍然要被美國政府折磨幾年,現在他回想過去,當美國發給他綠咭時,好似執到金咁開心,老友問我有冇計,我老實回答話冇計,總之,他成副身家一定會被美國政府閹掉,既然如此,不如多做善事,或者可以學蓋茨,成立一個基金,將成副身家捐哂俾基金做善事,唔好益美國政府,而且還可以得到其他人尊重。

  我老友一世英名,可惜就棋差一著,無端端點解要攞綠咭,佢又唔係反政府政治人物,攞綠咭即是送羊入虎口,任人宰割,其實,現在的美國人都唔想做美國人,尤其是那些年輕大學生,當他們大學畢業,仍然是窮光蛋一名的時候,便申請放棄美國籍,走去做英國人,加拿大人,澳洲人,因為,當他們他日發達,就毋需繳納重稅,當美國大學生有如此進化行為時,香港大學生正忙於填寫公屋申請表,真是欲哭無淚。

  現在做美國人真的是寸步難行,唔好好似特朗普講到咁複雜,在香港,只要閣下是美國人,去銀行開戶口必定受到岐視,不少銀行根本唔會替美國人開戶口,無謂無端端惹禍上身,被美國政府指責犯左唔知邊條戒律,罰款罰到驚,所以,千祈唔好以為美國政府肯俾綠咭,就可以在香港做反對派,遲下他們就知道,一入候門深似海。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 向引刀‧土著說不 2016-10-01 11:39:29
廣燦傻B 和 井兄 共有是以崇洋媚外為榮,崇拜西方一切為樂,答辯當然:

  
2. 向飯民說不 2016-10-01 11:41:22
在网络上,边个敢得罪黄丝主子,就会被围。博士敢质疑黄丝主子,令人钦佩。
6. Gigu 仔 2016-10-01 13:05:44
早晨各位
7. 十郎 2016-10-01 13:24:04


      事情是不可以這樣講的,當年香港搵食艱難,移民係為勢所逼,不可以稱為自投羅網!

      一個國家同一個人一樣,有國運同壞習慣的,我覺得到中國係一路變好,相反美國就一路掉頭走。


8. Tony lam 2016-10-01 14:14:47
二戰後美國佬獨步武林、順者昌逆者亡、一切標準由佢定義、世界舞台、劇本由佢編、忠奸善惡佢說了算、民主 ? ? ?美國佬獨裁專政就先至係事實 !

蘇聯比佢種咗個二五戈巴卓夫、兵不血刃由內部炸散、等於人妻離婚後娶佢、條女離咗婚、條友反口、攪到兩頭唔到岸、似唔似烏克蘭等…嘅寫照呢。

美國佬同時以為中國可以照辦煑碗、策反…胡/趙…二豬、但冇計到老鄧何許人也 ! 手起刀落G都冇得G、跟手冇理美國佬鋪天蓋地嘅唱衰/妖魔/造謠/黑白癲倒、一招化萬箭…韜光養晦、比一部份…古惑叻仔…先富起來、成果導向、發咗達先做紳襟、有能力至可以佈施、列強衹想中國人坎坷、可以佈施D牛奶麵粉令你感恩、仇人美化成恩人。

民粹點會係負面、邊個國家冇民粹、等於刀要夠利至好使、民粹正面解讀就係愛國 !
11. 引刀一快 2016-10-01 15:28:53
十郎兄

當年想離開香港嘅人原因有好多,引刀唔捨得屋企人,所以選擇提前擁抱祖國,換個角度嚟睇,其實一樣係逃離香港。

到咗今日,大陸依然好多人想出國,不同處境嘅人有不同想法,我同意大陸越來越好,好多人覺得攞咗外國國籍返大陸會更好。
16. 井 2016-10-01 20:18:38
不過做話實驗。你問下大陸人,前面有張美國綠卡同大陸身份證,可以自由揀,睇下大陸人會揀咩呢?
20. Tony lam 2016-10-01 22:54:10
犬養井     人地過身、你都狗口長不出牙、既然係一蚊都帶唔走、咁你又日日狗吠怨冇樓 ? 鬧人有銀買樓係罪、咁你又發癲咁話買唔起、 咁睇得開 ? 天橋底都住得㗎、揾明哥送個飯盒你又點話、使乜好似想搶人嘅樓咁欵 ! 

你呢D禽獸㗎仔冇人性㗎、醫院/老人院落毒等D老人家早抖、呢D就係真正禽獸所為嘞 ! 

人地有能力就有得選擇、等於揾到銀買多幾層樓鈡意邊度住邊度、你試下移民吖、有能力買多幾層樓先講啦、冇人搶咗你嘅嘢、根本你就冇嘢、對社會從未有過貢獻、就想得到人地努力過得到嘅嘢、直情強盜心態、枉社會比咁多教育資源、教出一班賊出嚟  !
21. 舍神 2016-10-01 22:59:57
睇過 American Dream in China (中國合伙人), 大家會現實少少!
都處楊梅一樣花!

n年前太太問我會唔會想移民, 我想都不用想便答不會!
去過世界好多地方後.....其實更愛香港!
22. 向饭民说不 2016-10-01 23:00:43
21樓,沒有飯民玩顔色革命,香港肯定好過歐美。
23. 向饭民说不 2016-10-01 23:18:18
引刀,當年系好多逃離香港,賣了幾+萬賣左太古,之後反香港買唔起。所以不小應該好像井那樣詛咒業主。現在香港有數+萬移民了外國又回歸香港的。其實這些有外國護照的無理由可以在香港有投票權,因爲他們在他們的國家已經有了投票權。

不過引刀在廣州應該賺不多,鬼佬好像說廣州泡沫更嚴重吧。