地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:30940    回應:8
文亮言

這不是「杯葛」

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年6月12日

  在蘭寇與何小姐終止合約之後,不少有政治取向的人趁此機會向蘭寇發難,他們以「杯葛」為口號,向蘭寇的零售點攻擊,貼封條,我認為這並不是「杯葛」,這是類似白蓮教式的暴力行為,「杯葛」是應該比較平靜,長而恆久的行為,在戰場上,不能夠將進攻說成制裁,難得何小姐話佢自己受到文革式待遇,支持她的人一定是受到她的言論鼓舞,將文革行為顯示出來,大家都知道這是弄巧反拙,以後,生意人自然會將尺度收緊,大有非黑即白之勢,何小姐可謂是尚未得道,雞犬皆殃的最佳例子。

  其實,嚟緊幾個日子可以俾大家玩「杯葛」,7月7日可以,9.18可以,這兩個日子,大家多數唔記得,不過,可能有人會跟大隊去聲稱「杯葛」,但又唔知道杯葛什麼,這是唔緊要,最緊要是在杯葛行動完畢之後,唔好走去食日本料理,否則,就對不起盧溝橋守軍。

  杯葛,就好似唔食牛肉的人一樣,自己唔食牛肉當然可以,但不能夠攻擊賣牛肉的人,更加不能夠要他們停業,有人話點解政府唔出手阻止,是否這個政府太弱勢,我認為並不是強弱問題,難得那些人將矛頭轉向,做官都可以做得舒服一些,有番個官樣,如果阻止那些人,容乜易全部去政府總部示威,有自唔在,攞苦嚟辛的事,官員們又點會做。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Tony lam 2016-06-12 15:53:09
醜人多八怪點解呢?就係越唔掂越扮嘢、讀書唔掂嘅就攪學運、打工懶人就攪工運、唱歌冇人聽就玩假搖擺扮憤怒、本份冇人咁叻又想出位多數係咁引人肯定自己、呢D係人之常情。
中國人個別人行為不當就入哂共產黨數、英國球迷去到邊攪到邊神憎鬼厭、係味又要入番英國洗頭婆(普通話)數呢?
2. MMC 2016-06-12 18:03:09
博士,我覺得呢件事最大得益係政府( CY,依家已經冇人講機場事件 ), 民建聯( 樹根嘅配票論+譚耀宗懷疑打尖)及何小姐 (知名度,接受 BBC 訪問…)。最大受害群體係一般市民,好似我本人。原本就非常討厭何小姐的所作所為,又偏偏俾佢擺上枱,說什麼保衛香港核心價值,仲要佔了不少新聞篇幅。 唉,令人嘔心到了極點。
3. 并 2016-06-12 18:17:54
都唔知你寫乜九野
4. 引刀一快 2016-06-12 20:29:59
要“緬懷”7月7日,9.18,呢兩個日子的話,大家應該喺閑日,勤力D搲資料,查日本右翼勢力嘅脈絡,邊個日本企業同佢地親,大家就喺所有有侵華、抗日名堂嘅日子,搞搞追悼活動,將佢地嘅啦lung揚岀嚟,大家停止光顧一周,南京大屠殺、北京淪陷、廣州淪陷、臺兒莊大捷.......,總之嗡得出嘅日子都搞活動,100%消極行動,絕唔破壞,亦唔幫襯。
5. 這不是「杯葛」,而是想「捆綁」 2016-06-12 20:30:19

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20160612/55218439

20160612

                                               

Lancôme災難】傳L'Oréal港區主席退休 何韻詩:如朱經緯翻版

13,528

建立時間 (HKT): 0612 19:15


 

 

國際化妝品牌Lancôme受中共黨媒施壓,取消與藝人何韻詩合辦演唱會,引發全球罷買Lancôme及其母公司L'Oréal產品。風波未解決,更有傳始作俑者L'Oréal集團香港區主席麥詩禮(Stephen Mosely)將於月底退休。何韻詩回覆《蘋果》時指,事件有如警司朱經緯涉警棍打途人翻版,欲以負責人退休令事件不了了之,呼籲港人以聯署,向不了了之說不。

Lancôme於社交專頁發出取消活動聲明至今一周,L'Oréal僅透過公關回覆傳媒稱「沒有補充」,事主何韻詩日前亦於fb表示,仍未能聯絡麥詩禮尋求回應。據L'Oréal香港員工透露,上月底公司以內部電郵通知所有員工,指麥詩禮將於6月底退休,改由持港大學位的L'Oréal亞太地區旅行零售董事總經理Eva Yu接任,意味始作俑者或藉此「甩難」。

何韻詩回覆查詢表示,自己亦經社交網絡得悉有關消息,「第一個(反應)聽到覺得又係翻版朱經緯事件,有關單位以負責人要退休而令大家無從追究,不了了之地完結呢件事」。她指連日來都等待L'Oréal回覆,但對方每次都避而不談,認為是想藉冷處理丟淡事件。

何韻詩重申,香港人兩年來已厭倦不了了之,無論是特首、高官抑或警察,「我哋不能接受一而再再而三嘅不了了之」。她指由法國退休哲學教師Béatrice DESGRANGE發起的聯署信收件人本為麥詩禮,但現時負責人有變,希望可延長聯署時間,再次呼籲市民支持,以群眾聲音向不了了之說不。截至晚上7時,共有近8萬人參與聯署。

------------------------------------

※※個人覺得,「取消與藝人何韻詩合辦演唱會」,由始至終,都是商業機構與偽人之間的商業決定,偽人簽約開演唱會,開唔開得成,你是否賺錢或虧蝕,關其他人蛋治咩?!

※點解要市民去支持「向不了了之說不」?

※是否去支持會有錢分呀?

※點解將偽人的商業糾紛硬要捆綁到其他香港人身上呀?

※你開唔成演唱會,又關特首、高官、警察、政府嘅事?

※你能夠代表晒全香港市民的意願咩?

真係唔係好明班黃屍的理論,點解可以咁專橫跋扈、專斷蠻橫,自大無比地將你自己的事當作係全世界的事,何先姑﹝先生和姑嫂﹞,經此事後,你已經玩卵完了!

6. 引刀一快 2016-06-12 20:33:34
Tony Lam兄

有事當然入共産黨數,佢揸差佢就係負責人。

中國人個別人行為不當”係管教不良,有條件有能力而不作為,當然入政府數。
7. 賓記 2016-06-12 23:21:57

呢單嘢其實係好事! 現在所有品牌商都會明白, 同有色彩的藝人合作, 分分鐘會反艇! 繼續用又死, 唔用又係死! 佢地以後識得點樣選擇冇? 呎單嘢變相一炮打沉晒全部有色彩藝人, 以後冇飯開既時候, 記得揾何小姐找數!!



8. David 2016-06-13 08:56:50
蘭寇全線停業一天, 正好引出一班政客的面目.