地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:42613    回應:12
文亮言

理大講詞(6)香港物業市場之昨日,今日,明日

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年11月27日

  10) 萬無一失的樓市預測

  在往年年底,各評論員、分析師不約而同預測來年樓市走勢,有升有跌,熱鬧非常,但每一次我都與大多數的預測不一樣,今年我自己攞嚟衰,我在年初時預測樓市是一個先升後跌格局,不過,到年底,仍然有幾個%升幅,本來好準,但好衰唔衰,在今年二月初,唔知點解寫咗一篇「細價樓爆煲論」,仲要話細價樓六個月內爆煲,不但輸到貼地,未到年底已經要認輸,仲要擺埋認輸宴,很多人同意我的爆煲論,不過,認為六個月太短,多三個月就可以證明我的爆煲論是正確的,但冇得好講,輸就是輸。
 
  今年預測樓市的人一反常態,唔敢講升,亦唔敢講跌,只是話樓市在窄幅內橫行,波幅在+-5%之間,其實,這個預測的準確性是最低,如果他們識賭百家樂,便會知道我在說什麼,百家樂,賭莊贏要抽水,賭閒贏唔使,賭和一賠八,以此類推在預測樓市走勢,講升的勝算是最高,講跌的比較差一些,如果講樓市走勢在窄幅上落,這個預測最難實現,如果沒有必勝把握,都唔會預測樓市在窄幅上落,今年有咁多專業人士作出如此預測,莫非他們有秘密消息支持,不過,我就很懷疑,我只夠膽講,明年整體樓市最少下跌一成,細價樓的跌幅最大,中型住宅微跌,豪宅甚至會上升,如果我的預測沒有錯,細價樓有機會下跌兩成以上,只有這個跌幅,才會令明年整體樓市最少下跌一成。
 
  有人問我,怎樣預測樓市才可以萬無一失,我的確唔知道,不過,我記得指數公司負責人在兩三年前在一份月刊話,樓市一係升,一係跌,一係打橫行,這就是萬無一失的預測。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 打工仔 Andy 2015-11-27 08:47:11
市場好似對黒白天鵝既反應都可淡化! 是否一切回歸經濟面多 d ? 值得探討一下。
2. Desmond 2015-11-27 11:21:18

施永青:二手交投較「沙士」時更淡靜 料樓價未來半年跌5%-8%

AASTOCKSAASTOCKS – 33分前
Facebook  馬上成為Yahoo財經的Fans

中原創辦人施永青表示,現時二手交投較「沙士」時期更為淡靜,政府的「辣招」限制了非首次置業人士的參與,收窄了二手市場的客源,若政府不撤「辣招」,將令二手市場交投維持淡靜,又指現時樓市主要靠投資者支持,認為這並非一個健康的局面。

對於有大行預計本港樓價在兩年內會下跌30%,他認為,雖然現時發展商及市場對樓市前景並不樂觀,但亦未至於悲觀至此,現時樓價正緩慢的向下調整,預料未來半年會下跌5%至8%。

對於集團早前宣布全線後勤明年一律加薪4%,他指出,雖然集團面對競爭劇烈的營商環境,但個人主張與員工共享成果,採取略高於市場的加薪幅度,強調集團絕無裁員壓力,內地分行甚至一直有增添人手,期望集團可以「守住」。(ch/t)~

阿思達克財經新聞
網址: www.aastocks.com

3. 引刀一快 2015-11-27 12:01:22
萬無一失的預測,就買咗唔好再睇住個市,跌20%都冇壞,樓市遲早升十倍”,然後等人地落疊之後,玩失蹤。

4. 真真薯片 2015-11-27 12:29:56
地代既然可以分析港樓係任何情況下都一定升, 就唔需要求政府撒辣招, 既然一定升, 只有極大財務壓力既人先需要賣樓, 又或者買家可以一次比溢價比埋未來幾年升幅, 業主先需要考慮賣出, 只因費事揸住層樓比管理費麻煩, 唯一賣樓既理由係樓換樓, 但係樓換樓辣招已經放寛, 仲有咩好講?
5. 2011年開始 2015-11-27 12:59:21
To:4樓真真薯片兄,地代只關心成交量,樓價上升或者下跌地代冇所謂
6. 美斯 2015-11-27 13:08:21
很多人說香港搵食困難,但我美斯很對不意,好像今天報紙講林子峰拆售屯門兆麟449個車位,總收全為3億4千萬,在半年前林生在領展購買兆麟苑商場449個車位,總投資額為3.1億,今天出售車位的價錢,等於他投資總數,商場是政府"免費"送給他,我們政府也是很奇怪,以前的藍田和小西灣也有類似情況,但同樣以低價賣給林生,是有 內幕 交易或太過相信測量師的專業意見,車位需可分析,但也可以加禁售期,不會做到咁肉酸,領展佣金付了面子冇了,下次又有商場賣,林生又賺錢,地產代理又有佣,買家又有嘢買,測量師有錢收,香港真是一個幸福指數爆燈的地方,I LIKE HONG KONG
7. 引刀一快 2015-11-27 13:20:43
上升下跌梗係重要喇,升市多人買屋,跌市交投少,而且地代公司營運仲會有相關調整,所以地代唱好,已經慢慢成為基因一部份。
10. Desmond 2015-11-27 19:36:07

跟股神巴菲特講  明年爆煲就知衰?

股神巴菲特喺二零零一年,董事長的信中寫過:「只有在退潮的時候,你才知道誰在裸泳。」( you only find out who is swimming naked when the tide goes out ),呢句話,近日被人用來形容樓市,又真係幾貼切喎。

呢句說話點解呢?其實係巴菲特,用來諷刺嗰啲扮到好勁嘅企業,好似好有價值,但最終都會被揭示出係市場炒作,係短期非理性因素所造成。

話說近日有網民,將呢句拍埋去爆煲樓神湯文亮嘅「爆煲論」上面,貼上網,仲話明年個市一唔掂, 2014/15上會嘅業主,就會知道,到底邊個係度裸泳﹗

image

邊個業主裸泳?

雖然呢個話題暫時唔多人討論,但經濟急促轉差,租金回報又跌,隨時要再按又轉唔到身,本身又借爆上車嗰啲,又真係幾值得反思。

「又唱淡喎,可恥﹗」

還記得聯邦儲備局前主席格林斯潘(Alan Greenspan)講過 「非理性亢奮」(irrational exuberance)嗎? 雖然股樓好難比較,不過好景嘅時候, 人有時的確係盲目嘅,相信網友重提「只有在水退時,先知道你是否在裸泳」呢句,用意只係想提醒呢點啫。

資料來源:香討巴菲特信件原文湯文亮最新文章 

===============
請Like「中環街市」FB粉絲頁:https://goo.gl/kKVS7u 

11. 中產求生隊長 2015-11-27 22:19:12
領展其實表面雖然是招標,但實際是暗中利益輸送,最後是那些中產小投資者接火捧。到最後損失的小市民,還是前卜後繼地去嘗試。
12. 零售及旅遊不景氣之下舖位率先爆煲 2015-11-27 23:38:11
瀏覽人次 : 1380
樓市出更:水晶店旺區租舖平四成
(太陽) 2015年11月25日
銅鑼灣舖位租金回落,已經連續兩年屈居全球第二貴租街道,但就製造機會畀各類零售商重新落戶核心區。劉Sir知道最近有水晶品牌趁機擴充分店,原本由連鎖鐘錶珠寶店承租嘅銅鑼灣羅素街單邊地舖,獲施華洛世奇香港有限公司承租,據了解,亦係該品牌同區第三間地舖。

劉Sir睇番土地註冊處資料,上述舖位為羅素街59號地下B1至B3號舖,今個月獲施華洛世奇香港有限公司承租,簽下逾三年租約,租約期由明年初至一九年四月初,而隨後三年有權選擇續租。消息指出,上述舖位租金約150萬元,較舊租下跌近四成。

該水晶品牌喺同區已經有兩個地舖,包括羅素街38號D號舖位及同區記利佐治街1號金百利商場地下5號舖,或者係今次選擇位置更佳嘅單邊舖位去擴充分店。

其實租金回落已經令唔少早幾年被迫離場的零售商重新進駐,據土地註冊處資料,同區恩平道48號地下至二樓,獲屈臣氏零售(香港)有限公司承租,簽下三年加三年租約。

尖沙咀舖低舊約三成

而該公司喺早年曾經承租同區京華中心部分商場舖位,但當年被美國服裝連鎖店FOREVER 21,以高一倍的約1,100萬元租金搶租,果陣同物業內亦有唔少商戶要搬遷。

早前戴德梁行發表《全球主要大街》報告,指出今年銅鑼灣舖位每月呎租約1,559元,按年跌12%,連續兩年屈居第二,租金回落將製造機會讓高檔奢侈品牌進駐區內。消息稱,尖沙咀加連威老道雙號地下B號舖,獲書店以約5.8萬元短租,較舊租低逾三成。

粉嶺全幢意向價3億

對於市場消息指,太古地產(01972)旗下九龍宏照道商廈樓花項目獲友邦保險以約80億元洽購;太古地產發言人話,不會評論市場傳聞,但佢哋就正考慮出售其一家全資附屬公司全部100%權益的可能性,該全資附屬公司擁有位於九龍灣新九龍內地段6312號的地皮及從事在該地皮上發展辦公樓。而友邦保險發言人對消息不予置評。

中原工商部陳樹鴻話,粉嶺業暢街葉氏化工大廈全幢放售,意向價約3億元。

劉Sir 
 
13. 引刀一快 2015-11-28 00:38:32
To 6樓 美斯兄


香港慢慢會同大陸接軌,預演一下啫。
14. 引刀一快 2015-11-28 00:41:59
To 10樓 Desmond兄

游裸泳唔係最羞家,俾人發現“身無長物”先叫無地自容。