地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:37618    回應:7
文亮言

樓市去向,細看租務市場

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年10月20日

  我曾經寫過兩篇文章講及樓市去向,先看租務市場,以及還看租務市場,這一篇我用細看,因為在租務市場,如果仔細分析,就會發覺樓市去向與很多分析員所講的有所分別,在今年上半年,樓價的確太貴,有人受到我的「細價樓爆煲論」影響,以及金管局收緊細價樓按揭,而暫時租樓住,租金有一定升幅,不少業主的售價是與租金掛勾,他們當時意氣風發,認為沒有買樓的人一定要租樓,租金升,樓價一樣升,所以,不時出現一些創新高樓價,雖然成交數量不多,但始終影響業主持貨決心,寧願將物業空置,也一定要到創新高價,否則不賣,結果當然是租金上升,樓價上升,如此掛勾,相輔相成,打算買樓的人越買不起,政府如果唔提供足夠供應量,租金,售價一定會無了期上升,所以,當樓價升至離開個人能力負擔,唯有租樓住,而同時打算賣樓的業主寧願將樓宇空置,尋求高價出售,租金,樓價會一路上升,這個現象當然是不平衡,而到最後,一般市民已經負擔不了高昂租金,民怨沸騰時,政府唯有一刀切,推出租管了事,這樣做,就會扭曲整個物業市場運作,而最有效解決問題的方法就是增加供應,香港政府雖然後知後覺,但總算有做,當供應增加,情況又完全不一樣,從租務市場亦可以反映出來。

  持貨的業主亦知道,他們本來打算有高價才會賣樓,但成交量太少,就算有物業以高價售出亦未必輪到他們,但供應增加,已經有業主減價或者劈價去貨,如果那些業主不甘心以低價賣樓,唯有暫時出租,美其名叫轉售為租,其實他們是轉攻為守,不過,當放租的物業增加,租金自然受壓,樓價亦明顯下跌,所以我知道,當那些打算賣樓的業主話轉售為租,即是樓價開始下跌,直至打算買樓的人覺得合理,樓價就會平穩發展。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2015-10-20 12:37:56
一路有人講緊香港樓宇空置率低,點知原來有人“ 轉售為租 ”,數量即足以影響租務市場,似乎在總體空置率中,可出售或準備出售比率,亦比想象中要大。
2. 打工仔 Andy 2015-10-20 13:50:27
不同區份會有不同的变化, 市區應該會好少少!
3. 升升跌跌再升再跌 2015-10-20 13:57:37
敢問博士, 請問跌幾多才是入巿時候?
4. 人生無常 2015-10-20 18:09:48

引刀兄,

我認為其實空置率一直和經濟環境挂,如果大家都搵到錢,無樓都會想搬出來租樓住,自已有兩層可能一層一家人住,一層遷就返工住.但賺錢難左,租樓唧就會搬返屋企或者朋友夾租. 就返工方便果層都可能唔自住羅來租,咁自然空置率就會有變化,唔係話之前亂講,但係個環境變左人都會改變生活方式.

5. 歷史長河 2015-10-20 23:09:51
師兄所言甚是,共勉之!
6. 引刀一快 2015-10-21 02:48:46
長河san學人做水軍呀?篇篇嘢都貼同一個囬覆嘅?乜咁慳水慳力呀?
7. 引刀一快 2015-10-21 02:50:37
To 4樓 人生無常兄

非常同意兄台睇法,呢種情况我之前真係冇考慮過喺香港會大規模出現。
的確係嘅,甚至D公屋屋霸都會番去公屋住,將出面層樓出租。
我依傢都考慮將所有貓狗集合喺一間屋嚟養,其它出租。